A termékről
Mekkora a termék nagysága / mérete / súlya?
A tégelyben 50 ml kiváló minőségű, teljesen természetes, vitaminokkal és ásványi anyagokkal teli alapanyag van. Az ügyfeleink tapasztalata szerint ez éppen akkora méret, hogy a terméket könnyedén magukkal tudják vinni.
Mi a termék felhasználási határideje?
Termékeink naponta, kézzel, kis mennyiségben, frissen készülnek, így az elkészült termékek többnyire már másnap kiszállításra kerülnek.

Mivel a termékeink nem tartalmaznak konzerválószert, aromát, színezéket és paraffint, a felhasználás határideje a gyártástól számított 12 hónap.

Milyen gyorsan fogy a krém? Mennyi időre elég egy tégely?
Ez függ a felhasználás céljától.

Amennyiben a terméket kisebb felületen használja, mint pl. a láb egy részén (az ujjakon), akkor rendszeres (napi 2-3 alkalommal történő) használat esetén a termék kb. 30-40 nap alatt fog elfogyni.

Amennyiben a terméket nagyobb felületen alkalmazza (pl. a térden vagy a combizmon), akkor valószínűleg 20-25 napon belül el fogja használni.

Általában 5 tégelyt veszek egyszerre. Hogyan tároljam a terméket?
A krémet tárolja hűvös, sötét és száraz helyen. A krémet nem szükséges hűtőben tárolni, hiszen mind az 5 tégelyt valószínűleg el fogja használni kb. 8 hónapon belül.

Megjegyzés: A fürdőszoba nem a legjobb tárolási hely több tégely tárolására. Az optimális tárolási hőmérséklet 4-22 °C.

A terméket hűtőben kell tárolni?
A termék tárolható hűtőben is, de nem szükséges. Fontos, hogy a krémet tárolja hűvös, sötét és száraz helyen! Az optimális tárolási hőmérséklet 4-22 °C.

A nyári kánikulában gondoskodjon róla, hogy a termék ne maradjon a napon (strandon, autóban, táskában). A magas hőmérséklettől a terméknek megváltozhat a struktúrája, folyékonnyá válhat, ami befolyásolhatja az olajok stabilitását.

Hol találom meg az összetevőket?
A teljesen természetes fenyőgyantakrém valódi fenyőgyantát tartalmaz, természetes kenhető alapban, hidegen sajtolt olívaolajat, méhviaszt, ráadásul gazdagítottuk természetes eukaliptusz illóolajjal és E-vitaminnal. A krém nem tartalmaz mesterséges aromát, színezéket, tartósítószert és paraffint.

INCI ÖSSZETEVŐK (LATINUL): OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL, ELAEIS GUINEENSIS OIL, CERA ALBA, ABIES BALSAMEA RESIN, TOCOPHERYL, EUCALYPTUS GLOBULUS LEAF OIL*, LIMONENE**. (*természetes illóolajok, **természetes allergén anyag, amely megtalálható a fenyőgyantában).

Többet megtudhat a termék összetevőiről a honlapon www.nature2love.hu.

Van-e a termékben állati eredetű összetevő?
Krémeink és ajakbalzsamaink méhviaszt tartalmaznak.

A méhviasz a természet egyik egtökéletesebb és legtisztább terméke. A méhviasz hatásáról és sokoldalúságáról valószínűleg olvasott már. Ezen kívül azért adtuk termékeinkhez a szűz méhviaszt, mert az krémeinket és ajakbalzsamainkat megfelelő szilárdságúvá teszi, javítja az állagukat és természetes tartósítószerként hat.

Érzékeny a bőröm, használhatom a terméket?
Igen. A termékeinket valószínűleg évekig vagy évtizedekig is gond nélkül használhatja, mert nem tartalmaznak mesterséges tartósítószert, aromát, színezéket és paraffint.

A krémek, balzsamok és kenőcsök többsége rengeteg mesterséges összetevőt tartalmaz, amelyek allergiás reakciókat okozhatnak.

Figyelmesen olvassa el a termék összetevőit! Amennyiben allergiás valamelyik összetevőre, nem tanácsoljuk a termék használatát.

Allergiás vagyok, illetve a fiam/lányom/férjem allergiás. Milyen allergén összetevőket tartalmaz a termékük?
Az allergiás reakciók nagyon ritkák.

A fenyőgyanta allergén összetevője a *limonén. A fenyő ezzel védekezik a rovarok ellen. A limonén nagyrészt ott jelenik meg a gyantában, ahol elszaporodtak a szúbogarak. Ritka esetekben előfordul a bőr túlérzékeny reakciója. Ha abbahagyja a krém használatát, a gyulladás azonnal elmúlik.

Allergiás reakció esetén olvassa el a termék visszaküldésére vonatkozó utasításokat!

Használhatja a terméket a gyermekem is?
Igen, ha a gyermek elmúlt 3 éves. A termék teljesen természetes. Ellenőrizze a termék összetevőit, talál-e köztük olyat, amire a gyermeke allergiás!
Használhatom-e a terméket terhesen és/vagy szoptatás közben?
Nincs arra vonatkozó adatunk, hogy a termékünk árthat a terhes nőknek vagy a szoptatós anyáknak. A termék teljesen természetes. Ellenőrizze a termék összetevőit, talál-e köztük olyat, amire allergiás!
Tesztelték-e a termékeiket?
Minden termékünk mikrobiológiailag tesztelt, az illetékes intézmények által ellenőrzött, jóváhagyott és bejegyzett, valamint összhangban áll az érvényes előírásokkal.
Tesztelték-e a termékeiket állatokon?
Nem, a termékeinket soha nem teszteltük állatokon.

Először mindig a barátaink, a családtagjaink használták, majd több ezer vásárló és más önkéntes, akiket elbűvöltek a termékeink.

Van a termékeikre elégedettségi garancia?
IGEN! 100%-os megelégedettség vagy 100%-os pénzvisszatérítés!

Amennyiben elégedetlen a termékkel, a vásárlás napjától számított 45 napon belül visszaküldheti, és mi visszafizetjük a teljes árát.

Jótállásunk természetesen a már kinyitott és használt termékekre is vonatkozik.

A cégünkre érvényes: minden, amit teszünk, azt teljes szívvel, odaadással és lelkiismeretesen végezzük, hogy a vásárlóinknak a legjobbat tudjuk nyújtani. Célunk és vezérelvünk az ügyfeleink elégedettsége, akik hosszú távon szavaznak nekünk bizalmat.

Küldetésünk olyan krémek kifejlesztése, amelyek növelik az Ön életminőségét. Olyan termékeket szeretnénk gyártani, amelyek jobb és egészségesebb életet tesznek lehetővé, olyat, amilyet mindig is szeretett volna élni.

A minőségben nem kötünk kompromisszumokat!

Más internetes cégekkel szemben, amelyek hasonló termékeket forgalmaznak, mi a saját krémjeink minőségében tökéletesen biztosak lehetünk. Mi ugyanis nem közvetítők vagyunk, hanem mi magunk gyártjuk a termékeinket, és pontosan tudjuk, milyen alapanyagokat használtunk. A krémjeink kézzel készülnek, minőségi, teljesen természetes alapanyagokból, minden termékünk ember- és állatbarát. A krém alkalmazásának eredményessége többé-kevésbé a szabályos, következetes és rendszeres használattól függ!

100%-os megelégedettség vagy 100%-os pénzvisszatérítés! Amennyiben elégedetlen lenne a termékkel, használja ki meghosszabbított »Elégedettségi garanciánkat«.

Készek vagyunk átvállalni a vásárlás kockázatát. Ezért lehetőséget nyújtunk, hogy bármiféle kötelezettség nélkül kipróbálja a termékeink minőségét. Biztosak vagyunk abban, hogy ez sokat elmond a cégünkről és a saját termékeinkbe vetett hitünkről.

Cégünk az üzletmenetben és a fogyasztóvédelemben is a legszigorúbb etikai előírásokat követi, ennek része a 100%-os elégedettségi garanciánk.

Miért van az, hogy a termékük olyan fantasztikus?
A cégünkre érvényes: vminden, amit teszünk, azt teljes szívvel, odaadással és lelkiismeretesen végezzük, hogy a vásárlóinknak a legjobbat tudjuk nyújtani. Célunk és vezérelvünk az ügyfeleink elégedettsége, akik hosszú távon szavaznak nekünk bizalmat.

A hűséges fogyasztóinktól verných zákazníkov kapott visszacsatolások alapján és a véleményük figyelembevételével sikerült igazán minőségi termékeket előállítanunk.

Küldetésünk az olyan termékek előállítása, amelyek hozzájárulnak a minőségi élethez. Olyan termékeket szeretnénk gyártani, amelyek jobb és egészségesebb életet tesznek lehetővé, olyat, amilyet mindig is szeretett volna élni.

Egyszerű. A minőségben nem kötünk kompromisszumokat!

Termékeiket miért nem lehet megtalálni a gyógyszertárakban vagy a nagyobb üzletekben?
Megtapasztaltuk, hogy a nagy cégekkel kötött üzleteknek árnyoldalai is vannak. Az eladáskor tapasztalt magas közvetítői díjaktól kezdve a raktározási költségeken át a kedvezőtlen fizetési feltételekig.

Meg kell értenie, hogy termékeink többségénél a felhasználás határideje csupán a gyártástól számított 12 hónap, mivel nem tartalmaznak mesterséges tartósítószert, aromát, színezéket és paraffint.

Előfordulhat, hogy a közvetítő akár több ezer terméket küld vissza néhány hónappal a felhasználási határidő lejárta előtt. Ez számunkra olyan nagyságrendű költség lenne, ami a cég létét is veszélybe sodorná.

Ezért inkább a szájhagyomány útján terjedő reklámokat választjuk, és szerény, minőségi életet élünk.

Hol szerezhetem meg a termékeik katalógusát?
Kattintson a linkre: www.nature2love.hu. Itt minden termékünket megtalálja.

Írhat az e-mail címünkre is info@nature2love.hu, és ingyenes katalógust küldünk.

Hol jelezhetem a termékkel kapcsolatos tapasztalataimat?
Egyetlen szó is sokat jelenthet. Szeretnénk még jobbak lenni, ezért hálásak vagyunk minden tapasztalatért, javaslatért vagy kritikáért, amelyet Öntől kapunk.

Várjuk a levelét a következő címen: info@nature2love.hu

Megrendelés
Hogyan lehet rendelni?
Az online megrendelésünk némileg eltér a más netes kereskedésnél tapasztaltaktól, hiszen a megrendelés roppant egyszerű és egy lépésben elvégezhető.

Töltse ki a megrendelőlapot, adja hozzá a kívánt termékeket, a mennyiséget, és mentse az árat. A megrendelőlapon tüntesse fel a szállítási címet, és hagyja jóvá a megrendelést a fizetési mód kiválasztásával. A következő lépésben leellenőrizheti a megrendeléseit, és a fizetéssel befejezheti a rendelést. (Kivéve, ha az utánvétes fizetést választotta)

Nem kell regisztrálnia, visszaigazolásokat küldenie – ez zavarhatja a netes rendelésben nem jártas vásárlókat. Amennyiben kiegészítő utasításai lennének a kézbesítéssel kapcsolatban, vagy szeretne változtatni a rendelésen, küldjön e-mailt a következő címre: info@nature2love.hu.

Minden esetben kap egy e-mailt a sikeres megrendelésről. Később, a csomag küldésekor pedig egy újabbat, abban benne lesz egy kód, amellyel a csomag útját követheti.

Rendelhetek telefonon is?
Időnk nagy részét az erdőben töltjük, ahol fenyőgyantát gyűjtünk, vagy a kertben, ahol különféle gyógynövényeket, zöldségeket és egyéb növényeket termesztünk, vagy éppen a gyártósorunkon, ahol a természetnek mindezeket a kincseit kiváló minőségű termékekké alakítjuk.

További időt töltünk a csomagolással és a kézbesítés megszervezésével, ezért nem nagyon van időnk a telefonhívások fogadására.

Nem volt könnyű döntés, de végül a teljes ügymenetünket elektronikusan bonyolítjuk.

A munka mennyiségét is figyelembe véve így hatékonyabbak tudunk lenni, és ezt hűséges ügyfeleink is észrevették.

E-mail: info@nature2love.hu

Honlapunk: www.nature2love.hu

Hogyan rendelhetek nagyobb számú vagy különböző terméket?
Amennyiben több mint 5 terméket szeretne rendelni, vagy többet, mint amire a honlap lehetőséget ad, illetve további terméket szeretne, küldjön e-mailt a info@nature2love.hu címünkre.

Írja meg a kézbesítési címet, a szükséges adatokat, a rendelt termékeket és a mennyiséget, valamint a választott fizetési módot.

Mit tegyek, ha változtatni szeretnék a rendelésemen?
Amennyiben a küldeményt még nem küldtük el, haladéktalanul értesítsen bennünket erről a info@nature2love.hu e-mail címen, vagy egyszerűen csak válaszoljon a visszaigazoló e-mailünkre, amelyet közvetlenül a megrendelés után kapott tőlünk.

Kérjük, azt is ellenőrizze le, jó-e a feltüntetett kézbesítési cím. Kérjük, minél több adatot adjon meg, hogy könnyebben beazonosíthassuk a megrendelését.

Kérjük, ne halogassa az e-mail elküldését, mert megtörténhet, hogy már a megrendelést követő órában elküldjük a megrendelését! Amennyiben a küldeményt MÁR elküldtük, akkor is haladéktalanul küldjön üzenetet, és meglátjuk, mit tehetünk. Biztosan megtaláljuk a megoldást, ami mindenkinek megfelel majd.

Bármilyen gond esetén írjon a info@nature2love.hu címre.

Hogyan vonhatom vissza a megrendelésemet?
Amennyiben a küldeményt még nem küldtük el, haladéktalanul értesítsen bennünket a info@nature2love.hu címen, írja meg, hogy visszavonja a megrendelését.

Írja meg az adatait és annak a megrendelésnek a számát, amelyet vissza szeretne vonni.

Amennyiben már postáztuk a megrendelést, kézbesítéskor visszaküldheti. Akármelyik megoldást is választja, kérjük, hogy a megrendelés visszavonásáról haladéktalanul értesítsen bennünket a info@nature2love.hu e-mail címen.

Talán sikerül csökkentenünk a költségeket, amelyek ellenkező esetben keletkezhetnének. Köszönjük!

Nem sikerül a honlapjukon elküldeni a megrendelést. Segítenének?
Talán nem írta be helyesen az e-mail címet, vagy kihagyta valamelyiket a kötelezően beírandó adatok közül. Nem gond, küldjön e-mailt a info@nature2love.hu címre, minden szükséges adatával együtt.

  • Miből mennyit szeretne rendelni
  • Utónév és családi név
  • Utca és házszám
  • Postai irányítószám
  • Helység
  • Mobiltelefon
  • E-Mail
  • Írja meg a választott fizetési módot is

Igyekszünk mielőbb válaszolni, és elküldeni a megrendelt termékeket.

Nem kaptam meg a megrendelés visszaigazolásáról szóló e-mailt.
Előfordulhat, hogy a rendszerünk néhány perc vagy néhány óra múlva frissül, de akkor elküld minden üzenetet.

Az is lehet, hogy megrendeléskor téves e-mail címet tüntetett fel.

Kérjük, írjon a info@nature2love.hu címre. Írja meg a teljes címét, a megrendelt termékeket, a mennyiséget és a választott fizetési módot.

Még nem kaptam meg az üzenetet, hogy a megrendelésemet elküldték. Miért?
Azt tanácsoljuk, hogy még egyszer ellenőrizze le, megkapta-e a megrendelését követő visszaigazoló e-mailt. Talán azt az üzenetet is megtalálja, amelyben a postázásról értesítjük. Ellenőrizze a kéretlen üzenetek (spam) fiókot is!

Talán még a megrendeléskor csúszott be hiba (téves e-mail cím, hiányos kézbesítési cím stb.).

Majd ellenőrizze, melyik fizetési módot választotta. Amennyiben az előre történő fizetést választotta (PayPal, bankkártya, utalás), ellenőrizze, szabályosan megtörtént-e a fizetés. Kapott visszajelzést a sikeres utalásról?

Ellenőrizze az e-mailjei között, nem igazoltunk-e vissza több különböző megrendelést, talán arra várunk, hogy válaszoljon, melyiket küldjük.

Talán azért nem kapta még meg a csomagot, mert nincs raktáron a kért termékből. Ne aggódjon! Termékeink naponta, kézzel, kis mennyiségben, frissen készülnek, így az elkészült termékek többnyire már másnap kiszállításra kerülnek. Ez is lehet oka annak, hogy a rendelt termék csak egy-két nappal később kerül kiszállításra. Azt javasoljuk, várjon még egy-két napot, amennyiben viszont sürgős lenne, írjon a info@nature2love.hu címre.

Nem a megrendelt terméket kaptam. Mit tegyek?
Amennyiben nem a megrendelt termék kiszállítására került sor, írja ezt meg nekünk (lehetőség szerint küldje el a kérdéses termék fotóját is) a info@nature2love.hu címre, és ingyen kicseréljük a terméket.

Megszervezzük, hogy először a futárszolgálat ingyenesen visszavegye a tévesen kiszállított terméket, és erről jegyzőkönyvet készítsen.

Szeretném az Önök termékeit árusítani a boltomban. Kit keressek ez ügyben?
Írjon a info@nature2love.hu címre.
Nincs cégem, de imádom a termékeiket, és szerintem sokat el tudnék adni a barátaim és munkatársaim körében. Van erre mód?
Sikerünk zálogai pont az olyan hűséges vásárlók, mint Ön, akik imádják a termékeinket és jó hírét keltik cégünknek és termékeinknek. Írjon a info@nature2love.hu címre.

Érdekel bennünket az ajánlata! Találhatunk megoldást az együttműködésre.

Hogyan győződhetnénk meg arról, hogy együttműködésünk biztonságos lesz?
Ez egy jó kérdés! Az ember soha nem lehet elég óvatos. Az Egészséges életért Ügynökségben megértjük, hogy a személyes adatok biztonsága mindenkinek fontos.

Cégünk betartja a legmodernebb biztonsági előírásokat, amelyeket az internetes kereskedelemről szóló törvény, a személyes adatok biztonságáról szóló törvény és a fogyasztóvédelmi törvény ír elő, és csak a megbízható és bizalomra érdemes fizetési rendszereket használjuk.

Fizetés
Hogyan fizethetek a termékeikért?
  • Fizethet utánvéttel
  • Fizethet PayPallal (Eurocard/Mastercard) {előre történő fizetés}
Fizethetek a csomag átvételekor?
Igen. Lehetőség van a csomag átvételekor történő fizetésre.
Nem sikerült befejeznem a rendelést. Nem sikerült a fizetés. Mit tegyek?
Időnként előfordul, hogy a fizetés valami ismeretlen okból sikertelen lesz.

Próbálja újra a vásárlást! (Nem kell félni a kettős megrendelésektől. A redundáns, kettős megrendelések automatikusan törlésre kerülnek.) Választhat más fizetési módot is, ha úgy gondolja, másként könnyebben a végére járhat a vásárlásnak.

Nem gond, küldjön e-mailt a info@nature2love.hu címre, és írja le, mi a probléma. (Előtte még ellenőrizze a bejövő e-mailjeit, talán már ott lesznek a fizetés folytatásáról szóló utasítások)

Azért vagyunk itt, hogy segítsünk.

Hogyan győződhetnénk meg arról, hogy együttműködésünk biztonságos lesz?
Ez egy jó kérdés! Az ember soha nem lehet elég óvatos. Az Egészséges életért Ügynökségben megértjük, hogy a személyes adatok biztonsága mindenkinek fontos.

Cégünk betartja a legmodernebb biztonsági előírásokat, amelyeket az internetes kereskedelemről szóló törvény, a személyes adatok biztonságáról szóló törvény és a fogyasztóvédelmi törvény ír elő, és csak a megbízható és bizalomra érdemes fizetési rendszereket használjuk.

Kiszállítás
Ki végzi a termékek kiszállítását?
Szerződéses partnerünk a küldemények kiszállításában a Packeta International, noha fenntartjuk magunknak a jogot más futárszolgálat igénybevételére is.

A Packeta International ügyfélközpontja:
Telefon: +36 1 400 8806;
E-mail: info@packeta.hu
Honlap: https://www.packeta.hu/

Mennyi a szállítási költség?
A szállítási költség függ a fizetési módtól.

Utánvéttel történő fizetés esetén:

  • 1.290 Ft

Előre történő fizetés (Paypal):

  • 990 Ft
Van mód a termék személyes átvételére?
Sajnos a személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség. Minden megrendelést legkésőbb a következő munkanapon teljesítünk. A kiszállítás általában 2-5 munkanapot vesz igénybe. Amint feladjuk a csomagot, egy e-mailt küldünk a csomag kódjával, amellyel kísérni tudja a csomag útját.

A csomag státusa néha csak a következő napon fog látszani.

Rendszeres vásárlójukként hogyan takarékoskodhatnék a postaköltséggel?
  1. Előre történő fizetés esetén kisebb a kiszállítás költsége, ugyanis a futárszolgálatnál a készpénz visszajuttatásának is díja van. Ezért az előre történő fizetés esetén kedvezőbb szállítási költséggel lehet számolni. Nézze meg, milyen fizetési módokat tudunk Önnek ajánlani.
  2. Állandó vásárlóink általában több terméket vásárolnak, hiszen így arányosan kisebb a szállítási költség.
  3. Kövesse promóciós ajánlatainkat, egy-egy akció keretében, több termék vásárlása esetén, átvállaljuk a postaköltséget.
Milyen gyorsan kerül kiszállításra a megrendelésem?
A megrendeléseket általában a következő munkanapon teljesítjük.

Ha a terméket hétfőn rendeli meg, valószínűleg kedden postázzuk, ha pénteken, akkor valószínűleg hétfőn kerül kiszállításra.

A futárszolgálat kb. 2-3 nap alatt viszi ki Önnek a megrendelését.

Ritkán fordul elő, hogy a kiszállítás 5 napig tart.

Amint feladjuk a csomagot, egy e-mailt küldünk a csomag kódjával, amellyel kísérni tudja a csomag útját.

Előfordulhat, hogy a kód csak a következő napon lesz aktív.

Hol van a csomagom? Hogyan követhetem a csomagom útját?

Amint feladjuk a csomagot, egy e-mailt küldünk a csomag kódjával, amellyel kísérni tudja a csomag útját. Kattintson a linkre és az átirányítja a futárszolgálat honlapjára.

Felhívhatja a futárszolgálatot, és információt kérhet a csomagjáról. Csak a csomag kódját kell megadnia.

A Packeta International ügyfélközpontja:
Telefon: +36 1 400 8806;
E-mail: info@packeta.hu
Honlap: https://www.packeta.hu/

Téves kézbesítési címet adtam meg. Mit tegyek?
Amennyiben a küldeményt még nem küldtük el, haladéktalanul értesítsen bennünket erről a szallitas@nature2love.hu címen, vagy egyszerűen csak válaszoljon a visszaigazoló e-mailünkre, amelyet közvetlenül a megrendelés után kapott tőlünk.

Írja meg a teljes és helyes kézbesítési címet. Kérjük, minél több adatot adjon meg, hogy könnyebben beazonosíthassuk a megrendelését. Kérjük, ne halogassa az e-mail elküldését, mert megtörténhet, hogy már a megrendelést követő órában elküldjük a megrendelését!

Amennyiben a küldeményt MÁR elküldtük, a kézbesítési címet a csomagját kiszállító futárszolgálattal kell egyeztetnie. Minden adatot arról, ki kézbesíti a csomagot, a csomag kódját, amellyel követni tudja annak útját, hamarosan megkapja vagy már meg is kapta e-mailben.

Hívja fel a futárszolgálatot, és kérje a kézbesítési cím megváltoztatását! Ezúttal is csak a csomag kódját kell megadnia.

A Packeta International ügyfélközpontja:
Telefon: +36 1 400 8806;
E-mail: info@packeta.hu
Honlap: https://www.packeta.hu/

Segítség! A terméket már elküldték, de szeretném megváltoztatni a kézbesítési címet.
Amennyiben a küldeményt MÁR elküldtük, a kézbesítési címet a csomagját kiszállító futárszolgálattal kell egyeztetnie. Minden adatot arról, ki kézbesíti a csomagot, a csomag kódját, amellyel követni tudja annak útját, hamarosan megkapja vagy már meg is kapta e-mailben.

Írjon e-mailt a futárszolgálatnak, és kérje a kézbesítési cím megváltoztatását!

A Packeta International ügyfélközpontja:
Telefon: +36 1 400 8806;
E-mail: info@packeta.hu
Honlap: https://www.packeta.hu/

Bármilyen gond esetén írjon a szallitas@nature2love.hu címre.

Téves címre küldték a csomagomat. Mit tegyek?
Amennyiben a küldeményt MÁR elküldtük, a kézbesítési címet a csomagját kiszállító futárszolgálattal kell egyeztetnie. Minden adatot arról, ki kézbesíti a csomagot, a csomag kódját, amellyel követni tudja annak útját, hamarosan megkapja vagy már meg is kapta e-mailben. Írjon e-mailt a futárszolgálatnak, és kérje a kézbesítési cím megváltoztatását!

A Packeta International ügyfélközpontja:
Telefon: +36 1 400 8806;
E-mail: info@packeta.hu
Honlap: https://www.packeta.hu/

Bármilyen gond esetén írjon a szallitas@nature2love.hu címre.

Kaptam egy e-mailt a csomag kódjával, amellyel követhetem annak útját, de a futárszolgálat honlapján azt írja, hogy az a csomagszám nem létezik. Miért?
  1. A legvalószínűbb, hogy a csomagja még nem érkezett meg a futárszolgálat raktárába. Próbálkozzon később vagy következő napon. Alkalmanként 24 óra is eltelhet, mire az első adatok a frissítés után megjelennek a rendszerben.
  2. Talán tévesen írta be a számot. Küldjön üzenetet a szallitas@nature2love.hu címre, írja le pontosan, mit tapasztalt, valamint minél több adatot a megrendeléséről (a megrendelés száma, a vásárló neve…).
Otthon kell lennem, hogy átvegyem a csomagot?
A lopás, eltűnés vagy sérülés elkerülése érdekében a futárszolgálatnak jogában áll, hogy a csomagot ne hagyja az ajtaja előtt, ha Ön nem tartózkodik otthon. E-mailben megkapta a csomagkövető kódot. Javasoljuk, hogy folyamatosan kövesse a csomag útját a futárszolgálat honlapján.

Arra is van mód, hogy – amennyiben nem tartózkodik otthon – a futárszolgálattal megállapodik, hogy csomagját az egyik kirendeltségükön vagy üzleti partnerüknél hagyják, amely az Ön kiszállítási címének közelében van. De akár a szomszédja is átveheti a csomagot.

Lépjen kapcsolatba a futárszolgálattal! Segítenek majd beazonosítani a csomag pillanatnyi helyét, és megbeszélik Önnel a teendőket. Csak a csomag kódját kell megadnia.

A Packeta International ügyfélközpontja:
Telefon: +36 1 400 8806;
E-mail: info@packeta.hu
Honlap: https://www.packeta.hu/

Más országba is vállalnak csomagküldést?
Igen, mindenképpen. Külföldre csak akkor vállalunk csomagküldést, ha a megrendelés előre történő fizetéssel történt (PayPal).

Bonyolítsa le a rendelést, fizessen és küldjön üzenetet a rendeles@nature2love.hu címre a teljes kézbesítési címmel. (Ne feledje el az országot is feltüntetni!)

Előfordulhat, hogy további díja lesz a postaköltségnek (attól függ, melyik országba kéri a csomagot). Amennyiben ezt a kiegészítő díjat nem vállalja, azonnal visszatérítjük a már befizetett összeget.

Bármilyen gond esetén írjon a szallitas@nature2love.hu címre.

A futárszolgálat honlapján az áll, hogy a csomagot már kézbesítették, pedig én nem vettem át. Mi történhetett?
A választott futárszolgálat mindig újra meg újra felhasználja a csomagszámokat.

Alkalmanként előfordulhat, hogy egy olyan csomag helyzetét mutatja a rendszer, amit már hónapokkal korábban kézbesítettek, és a száma azonos volt az Ön csomagjának számával. De ez nagyon ritka. Ez a státus frissülni fog, illetve meg fog változni, amint a csomagja a futárszolgálat raktárába érkezik, és ott beszkennelik. A frissítés általában a mi raktárunkból való elindulás után 24 órán belül megtörténik.

Amennyiben a rendszer kézbesítettnek mutatja a csomagot, és a raktárunkból már több mint 24 órája elindult, akkor valószínűleg a futárszolgálat tévedett, és a csomagot ismeretlen személynek, az Ön szomszédjának, munkatársának vagy valamelyik családtagjának kézbesítette.

Először keresse meg a futárszolgálatot és próbálják meg kideríteni, mi a gond, és hol található a csomag. Ha nem találnak megoldást, küldjön nekünk egy e-mailt a szallitas@nature2love.hu címre, írja le, hogy mi történt, és mi azonnal keresni kezdjük a csomagot, közösen megtaláljuk a legjobb megoldást, és vagy gyorsan kézbesítjük Önnek a csomagot, vagy visszafizetjük az árát.

A Packeta International ügyfélközpontja:
Telefon: +36 1 400 8806;
E-mail: info@packeta.hu
Honlap: https://www.packeta.hu/

Bármilyen gond esetén írjon a szallitas@nature2love.hu címre.

Mi az oka annak, hogy még mindig nem érkezett meg a megrendelésem?
Azt tanácsoljuk, hogy még egyszer ellenőrizze le, megkapta-e a megrendelését követő visszaigazoló e-mailt. Talán még a megrendeléskor csúszott be hiba (téves e-mail cím, hiányos kézbesítési cím stb).

Majd ellenőrizze, melyik fizetési módot választotta. Amennyiben az előre történő fizetést választotta (PayPal, bankkártya, utalás), ellenőrizze, szabályosan megtörtént-e a fizetés. Kapott visszajelzést a sikeres utalásról?

Amennyiben e-mailben azt az értesítést kapta, hogy a csomag már úton van, akkor biztosan megkapta a csomag kódját is. Ellenőrizze le a futárszolgálat honlapján, hol tart a csomag. A futárszolgálat telefonszámai = Telefon: +36 1 400 8806.

Ellenőrizze az e-mailjei között, nem igazoltunk-e vissza több különböző megrendelést, talán arra várunk, hogy válaszoljon, melyiket küldjük.

Talán azért nem kapta még meg a csomagot, mert nincs raktáron a kért termékből. Ne aggódjon! Termékeink naponta, kézzel, kis mennyiségben, frissen készülnek, így az elkészült termékek többnyire már másnap kiszállításra kerülnek. Ez is lehet oka annak, hogy a rendelt termék csak egy-két nappal később kerül kiszállításra.

Azt javasoljuk, várjon egy-két napot, hogy frissüljön a futárszolgálat honlapján a csomag státusa. Ellenkező esetben írjon a szallitas@nature2love.hu címre.

Már 10 napja megírták, hogy a csomagot feladták. Még nem érkezett meg. Mit tegyek?
Amennyiben e-mailben azt az értesítést kapta, hogy a csomag már úton van, akkor biztosan megkapta a csomag kódját is.

Azt javasoljuk, hogy amennyiben megvan ez a kód, először a futárszolgálatnál ellenőrizze a csomag státusát.

Ellenőrizze az e-mailjeit, előfordulhat, hogy mi vagy a futárszolgálat értesítette Önt a késedelem okáról (ismeretlen vagy téves cím, senki nem tartózkodott otthon, a csomag a futárszolgálat kirendeltségén van, és arra vár, hogy Ön átvegye stb.).

A Packeta International ügyfélközpontja:
Telefon: +36 1 400 8806;
E-mail: info@packeta.hu
Honlap: https://www.packeta.hu/

Bármilyen gond esetén írjon a szallitas@nature2love.hu címre.

A futárszolgálat elveszítette a csomagomat. Mit tegyek?

A futárszolgálat arról értesítette Önt, hogy elveszett a csomagja?

Ebben az esetben azonnal írjon a szallitas@nature2love.hu címre. Csomagkeresést indítunk el a Packeta International futárszolgálatnál, kiderítjük, mi történt a küldeménnyel, és a lehető legrövidebb időn belül újra elküldjük a vásárolt terméket, vagy visszafizetjük az árát.

A termék megsérült szállítás közben. Mit tegyek?
Amennyiben a megrendelt termék megsérült a kiszállítás közben, írja ezt meg nekünk (lehetőség szerint küldje el a megsérült termék fotóját is) a szallitas@nature2love.hu címre, és ingyen kicseréljük a terméket.

Megszervezzük, hogy először a futárszolgálat ingyenesen visszavegye a sérült terméket, és erről jegyzőkönyvet készítsen.

Nem a megrendelt terméket kaptam. Mit tegyek?
Amennyiben nem a megrendelt termék kiszállítására került sor, írja ezt meg nekünk (lehetőség szerint küldje el a kérdéses termék fotóját is) a szallitas@nature2love.hu címre, és ingyen kicseréljük a terméket.

Megszervezzük, hogy először a futárszolgálat ingyenesen visszavegye a tévesen kiszállított terméket, és erről jegyzőkönyvet készítsen.

Pénzvisszafizetések
Van a termékeikre elégedettségi garancia?
IGEN! 100%-os megelégedettség vagy 100%-os pénzvisszatérítés!

Amennyiben elégedetlen a termékkel, a vásárlás napjától számított 45 napon belül visszaküldheti, és mi visszafizetjük a teljes árát.

Jótállásunk természetesen a már kinyitott és használt termékekre is vonatkozik.

A cégünkre érvényes: minden, amit teszünk, azt teljes szívvel, odaadással és lelkiismeretesen végezzük, hogy a vásárlóinknak a legjobbat tudjuk nyújtani. Célunk és vezérelvünk az ügyfeleink elégedettsége, akik hosszú távon szavaznak nekünk bizalmat.

Küldetésünk olyan krémek kifejlesztése, amelyek növelik az Ön életminőségét. Olyan termékeket szeretnénk gyártani, amelyek jobb és egészségesebb életet tesznek lehetővé, olyat, amilyet mindig is szeretett volna élni.

A minőségben nem kötünk kompromisszumokat!

Más internetes cégekkel szemben, amelyek hasonló termékeket forgalmaznak, mi a saját krémjeink minőségében tökéletesen biztosak lehetünk. NMi ugyanis nem közvetítők vagyunk, hanem mi magunk gyártjuk a termékeinket, és pontosan tudjuk, milyen alapanyagokat használtunk. A krémjeink kézzel készülnek, minőségi, teljesen természetes alapanyagokból, minden termékünk ember- és állatbarát. A krém alkalmazásának eredményessége többé-kevésbé a szabályos, következetes és rendszeres használattól függ!

100%-os megelégedettség vagy 100%-os pénzvisszatérítés! Amennyiben elégedetlen lenne a termékkel, használja ki meghosszabbított »Elégedettségi garanciánkat«.

Készek vagyunk átvállalni a vásárlás kockázatát. Ezért lehetőséget nyújtunk, hogy bármiféle kötelezettség nélkül kipróbálja a termékeink minőségét. Biztosak vagyunk abban, hogy ez sokat elmond a cégünkről és a saját termékeinkbe vetett hitünkről.

Cégünk az üzletmenetben és a fogyasztóvédelemben is a legszigorúbb etikai előírásokat követi, ennek része a 100%-os elégedettségi garanciánk.

Mi a menete a pénzvisszafizetésnek? Hogyan élhetek az elégedettségi garanciával?
Mielőtt visszaküldené a terméket, nkérjük, írjon nekünk a rendeles@nature2love.hu címre. Meghosszabbított elégedettségi garanciát nyújtunk, amely akár a csomag átvételétől számított 45 napig is érvényes.

Kérjük, hogy az üzenetben írja le tapasztalatait. Mondja el nekünk, milyen hosszan és milyen gyakran használta a terméket, és mi volt vele a célja.

A megvásárolt terméket legkésőbb az „Elégedettségi garancia” igénybevételének jelzésétől számított 30 napon belül vissza kell küldenie.

Az üzenetben írja meg nekünk személyes adatait, a bankszámlaszámát, a bank nevét, valamint a bank SWIFT/BIC kódját is. Ellenkező esetben nem lesznek meg a visszautaláshoz szükséges adatok (kivéve, ha PayPallal fizetett).

Megjegyzés: Sajnos nem áll módunkban készpénzt küldeni se postán, se más módon. Utánvéttel visszaküldött csomagot sem veszünk át.

A fent leírt határidőn belül történő visszaküldéssel és a fent leírt személyes adatok megküldésével tesz eleget az „Elégedettségi garancia” igénybevétele feltételeinek.

A visszaküldött termékek teljes árát azonnal visszaküldjük, amint erre mód van, de legkésőbb a feltételek teljesítésétől számított 30 napon belül.

Amennyiben a termék visszaküldésére a mi hibánkból került sor (pl. téves termék küldése, téves mennyiség, sérült termék stb.), mi fedezzük a visszaküldés költségeit. Ellenkező esetben az Ön egyetlen költsége a visszaküldéssel a visszaküldés postaköltségének kifizetése lesz.

A termékeket a következő címre küldje vissza: AZZS d.o.o., Kogojeva 1, 1000 Ljubljana, Szlovénia

Mennyi ideig tart, mire a visszautalás megjelenik a számlámon?
A visszaküldött termékek teljes árát azonnal visszaküldjük, amint erre mód van, de legkésőbb a feltételek teljesítésétől számított 30 napon belül. Olvassa el a »Mi a menete a pénzvisszafizetésnek?« kérdésre adott válaszunkat is.
Elérhetőségeink
Hogyan érhetem el Önöket?

Egészséges Életért Ügynökség, AZZS Kft., 1182 Budapest
E-mail: info@nature2love.hu
Honlapunk: www.nature2love.hu

Időnk nagy részét az erdőben töltjük, ahol fenyőgyantát gyűjtünk, vagy a kertben, ahol különféle gyógynövényeket, zöldségeket és egyéb növényeket termesztünk, vagy éppen a gyártósorunkon, ahol a természetnek mindezeket a kincseit kiváló minőségű termékekké alakítjuk.

További időt töltünk a csomagolással és a kézbesítés megszervezésével, ezért nem nagyon van időnk a telefonhívások fogadására. Nem volt könnyű döntés, de végül a teljes ügymenetünket elektronikusan bonyolítjuk.

A munka mennyiségét is figyelembe véve így hatékonyabbak tudunk lenni, és ezt hűséges ügyfeleink is észrevették.

Internetes boltunk napi 24 órában, heti 7 napot üzemel.

A megrendelésekkel, a kézbesítéssel és a fizetéssel kapcsolatos kérdéseit küldje a rendeles@nature2love.hu címre hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között.

Hogyan győződhetnénk meg arról, hogy együttműködésünk biztonságos lesz?
Ez egy jó kérdés! Az ember soha nem lehet elég óvatos. Az Egészséges életért Ügynökségben megértjük, hogy a személyes adatok biztonsága mindenkinek fontos.

Cégünk betartja a legmodernebb biztonsági előírásokat, amelyeket az internetes kereskedelemről szóló törvény, a személyes adatok biztonságáról szóló törvény és a fogyasztóvédelmi törvény ír elő, és csak a megbízható és bizalomra érdemes fizetési rendszereket használjuk.

Meddig tart a munkaidejük?
Internetes boltunk napi 24 órában, heti 7 napot üzemel.

A megrendelésekkel, a kézbesítéssel és a fizetéssel kapcsolatos kérdéseit küldje a rendeles@nature2love.hu címre hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között.

Megrendeléseket a rendeles@nature2love.hu címen is fogadunk.

Hol szerezhetek információkat az Egészséges életért Ügynökségről?
Mi egy kis cég vagyunk, és függetlenek a nagy vállalatoktól.

Időnk nagy részét az erdőben töltjük, ahol fenyőgyantát gyűjtünk, vagy a kertben, ahol különféle gyógynövényeket, zöldségeket és egyéb növényeket termesztünk.

Termékeink egyes összetevőit megbízható partnereinktől szerezzük be, akikkel már évek óta együttműködünk.

Ezeket a vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag összetevőket aztán saját gyártósorunkon kiváló minőségű termékekké változtatjuk.

Küldetésünk az olyan termékek előállítása, amelyek hozzájárulnak a minőségi élethez. Olyan termékeket szeretnénk gyártani, amelyek jobb és egészségesebb életet tesznek lehetővé, olyat, amilyet mindig is szeretett volna élni.

A minőségben nem kötünk kompromisszumokat!

Más internetes cégekkel szemben, amelyek hasonló termékeket forgalmaznak, mi a saját krémjeink minőségében tökéletesen biztosak lehetünk. Mi ugyanis nem közvetítők vagyunk, hanem mi magunk gyártjuk a termékeinket, és pontosan tudjuk, milyen alapanyagokat használtunk.

A krémjeink kézzel készülnek, minőségi, teljesen természetes alapanyagokból, minden termékünk ember- és állatbarát. A krém alkalmazásának eredményessége többé-kevésbé a szabályos, következetes és rendszeres használattól függ!

100%-os megelégedettség vagy 100%-os pénzvisszatérítés! Amennyiben elégedetlen lenne a termékkel, használja ki meghosszabbított »Elégedettségi garanciánkat«.

Biztosak vagyunk abban, hogy ez sokat elmond a cégünkről és a saját termékeinkbe vetett hitünkről.

Cégünk az üzletmenetben és a fogyasztóvédelemben is a legszigorúbb etikai előírásokat követi.

Ez az Egészséges életért Ügynökség.

Szeretnék Önöktől e-mailben üzeneteket kapni (a felhasználók tapasztalatairól, az újdonságokról, az akciókról, a sikertörténetekről...). Hogyan iratkozhatok fel?
Iratkozzon fel a levelezőlistánkra, és csatlakozzon a több ezer elégedett vásárlónkhoz, olvassa el az egészséges életmódra vonatkozó tanácsainkat, receptjeinket, valamint használja ki akcióinkat és kuponjainkat!

Mindezt ingyen!

Küldjön üzenetet az info@nature2love.hu címre, és írja le kívánságait!

Hibát találtam a honlapjukon.
Ajjaj! Nem vagyunk valami fényes programozók. Viszont mi gyártjuk a legjobb természetes termékeket. Kérjük, írja meg az észlelt hibát, hogy mielőbb elháríthassuk. Irjon nekünk a info@nature2love.hu címre.
Amennyiben a futárszolgálattal nem sikerül megoldást találni, írjon nekünk a info@nature2love.hu címre.
Körömgomba fertőzés